November 21-én hajnalban felkerekedtem, hogy egy kávédarálóval Prágába utazva Petivel, pécsi civil barátommal együtt részt vegyünk a T-stey, vagyis Training course for starting trainers in European youth work névre hallgató tréningen, melynek fő célja metodológiai, elméleti hátteret és gyakorlati lehetőséget biztosítson olyan fiatal és kevesbé fiatal résztvevők számára, akik vagy rendelkeztek már korábbi tréner tapasztalattal, de szeretnék csiszolni tudásukat, vagy most szeretnének belekóstolni ebbe a világba.  

 

 

A tréningen több mint 20-an vettünk részt vagy 10 országból, és az egy hét alatt igazi csapattá kovácsolódtunk. Nappal okosodtunk, játszottunk, festettünk és kipróbáltuk magunkat, éjjel egy-egy jóféle cseh sör és becherovka mellett váltottuk meg a világot, és tervezgettük milyen közös tréningeket fogunk majd tartani szerte Európában.  

 Nyugodt szívvel mondhatom, hogy életem legjobb tréningjén vettem részt, nagyon sokat tanultam, nagyon jól szórakoztam, nem sokat aludtam, de annál feltöltődöttebben jöttem haza! Mindenkinek csak ajánlani tudom az ilyen lehetőségeket! :)

(szóval ha szeretnél te is okosodni és jót bulizni egy-egy tréningek külföldön vagy itthon, nézz körül az Útilapu page-en a facebookon, vagy a honlapunkon :) )

 

Címkék: csehország tréning

A bejegyzés trackback címe:

https://utilapuhalozat.blog.hu/api/trackback/id/tr662492813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása