Július 18-án került sor egy felkészítő tréningre az Útilapu irodájában. Szép napos délután volt és jó hangulatban telt a dolog. Mivel én még nem voltam külföldi táborban nem tudtam igazán mire számíthatok majd kint, kicsit talán aggódtam amiatt, hogy mivel a tábor leírásokban a legtöbb helyen a munka van a középpontban, a táborok jórészt majd arról szólnak és néha mellékesen esetleg jut idő a szórakozásra és egymás megismerésére. 

A találkozón azonban rádöbbentem, hogy ugyanazt, legalábbis hasonló atmoszférát fogok visszakapni, mint ami nálunk az Útilapuban van, azaz hogy egy sokszínű társaság ahol rengeteg a „fun”, a kreatív, poénos ötletelések, és az ott végzendő „munka” is a szórakozás egyik formája lesz. Ezen kívül megkaptam azokat az infókat, ami szükséges ahhoz, hogy a kijutásom és a kint tartózkodásom flottul menjen (szükséges iratok, mi van akkor, ha nem tudok pontosan érkezni, ha probléma merül fel ott, hogyan érdemes kezelni stb.) . Szóval én már alig várom a tábort ahova megyek, és arra bíztatok mindenkit, aki nyáron szintén kiutazik rajtunk keresztül, hogy jöjjön el, hiszen 2 óra alatt nagyjából mindent megtudhat, ami szükséges, és nem mellesleg megismerkedhet egy csomó jó fej „sorstársával”.

Köszönjük Orsinak a tájékoztatást, és kívánok mindenkinek kellemes nyarat és jó táborozást:

Zoli

 

 

 

 

Címkék: tábor sci taborjelentkezes workcamp

A bejegyzés trackback címe:

https://utilapuhalozat.blog.hu/api/trackback/id/tr211211698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása