SCI tábor élő egyenesben 4.

 2009.08.11. 20:38

Hali!

 
No minden oke, csak inkabb pihentem v a tobbiekkel barangoltam, mint hogy irjak.
 
Szombaton megneztunk vmi bazi nagy kertet ami tele volt grandiozus fakkal, en nem tom vagy 15 20 meter magasnak tuntek. Ott volt rengeteg madar is, mindet jol lefotoztam:)
 
Voltunk a kirlzi palotaban, de megallapitottuk, hogy nem vmi baratsagos hely, es hogy milyen sok munka lehetett megcsinalni a fali himzeseket. En elvicceltem az egeszet. Jo volt latni, de nem igenyelnem meg egyszer. Szamomra hihetetlen, hogy mennzit tudnak kolteni aranyozott tukorre, szobrokra, marvanyra, meg olyan dolgokra amit szerintem lehetetlen normalisan hasznalni. szoval nem lennek ott takaritono, amikor hasznaljak (anno). Bent nem lehetett fenykepezni, szoval neten nezhettek utana esetleg.
 
Aztan beultunk sorozni, es fogtuk a hasunk, mert sikerult mindent osszezavarnom. Azert az megnyugtato, hogy ez nem elsosorban az angol miatt van (persze relativ, hogy megnyugtato e:) )  Tok cukik voltak a galambok, akikik a sorozo korul olalkodtak es ugraltak a lepcsokon. 
 
nagyon tetszenek a hazak mindenhol franciaekely van, amin sokszor alul kelkes mintaju csempe van.
 
Sok helyen hasznalnak csempet disziteskent, pl sorozoknel.
 
vasarnap piacolni voltunk egy nagy bazarban, hihetetlen milyen nagy volt, en ennyi embert meg cuccot eletemben nem lattam. Hat minimum a fel Andrassy, csak fele olyan keskeny. Nagyon szines volt, es hompolygott, mint egz folyo a sok ember. Csak visszaerni - vasarlas nelkul - egyik vegerol a masikra fel ora volt, igaz reszben a tomeg miatt.
 
Szerencsere nem mentem csodbe:)
 
Most hetkoznap megint madarkifutokat pucolunk, mert nem jott homok, amivel a tetokertet tudnak feltolteni, ahogy a masik csop csinalta  amult heten. 
 
Ildi
 

Címkék: tábor spanyolorszag sci workcamp tabor beszamolo

A bejegyzés trackback címe:

https://utilapuhalozat.blog.hu/api/trackback/id/tr701331353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása