SCI tábor élő egyenesben 5.

 2009.08.22. 10:55

No, haat mar tok reg nem is irtam - a.szem.

Hetfon mar mindenki huzodozott a munka elol de szerencsere hetfonkent csak delelott van munka.
Kedden nekem maar igen nehezemre esett dolgozni, es jool rebelliskedtem, h na most maar azereert tenyleg elegem van a madar kakibol.
Szerdan szerencsere a konyhan voltam, ami eletmento volt, mert mar epp selyemkotere vartam...
Jo volt elveztem a takaritast, az 1000 eves villanysuto tetejerol levakartam a Rodrigo szerint "almost impossible to do it" reeszt, mire azt mondta, szivesen felvesznek munkaeronek:)
 
Szerda du bevasaroltam lecsonhoz valo alapanyagokat, ami nem volt megalkuvas nelkuli, mertaz arat is kellett figyelni, meg sarga paprika sem volt, szoval szagolgattam az aruukat, mint a fozos musorokban szokas.
 
Vegul egesz kis fasz lecsot rittyentettem, Nathalie crispjevel -vagy mi a szoszevel  - nagy sikert aratott (sima palcsinta, de kepesek elhitetni velem, h vmi uj. na mindegy, azt hiszem volt olyan, aki meg nem evett palacsintat).
 
A spanyolok el is kertek a receptet. Kepzelem mi lett volna ha nem masfel tojassal csinalaom fejenkent, es a rizs sem kap oda - amit amugy Lorenara biztam, mert rizst epp nem tudok csinalni - legalabbis jool.
 
Szoval ugy csinaltam a lecsot, ahogy otthon is szoktuk rizzsel, tojassal, es volt aki kenyeret is evett melle.
 
ja es ne felejtsuk ki a leglenyegesebb hozzavalot: Pista -  Srong Steeve a mi megmentonk.
 
A Martin gulyasat is megmentette (igaz az eszakikanak sok volt belole, de nekem meg max noiesen csipos volt, Fernando, meg azt hiszem tett meeg bele).
 
Szoval Pista Pista Pista!
 
Jo otlet volt elhozni:)
 
Szerdan elo kis penteket tartopttunk mert Nathalie elment. Csutortokon evidens, hogy kis penteket tartottunk, Lorena szulinapja miatt meg plane. Meg Szalmurt a szaharai kissracot is elbucsuztattuk, aki egy program kereteben van itt maar sokadszorra.
Penteken elmentunk uszodaba en nagy lelkesen gyurtam a barnasagra, mert joreszt hosszugatyaban dolgoztam, ami ennek nem kedvez.  Hulyultunk, nem szoktam vizbe ugralni, de itt eleg mely volt, es nem is tiltottak, szoval ugraltunk sokat.
 
Este party volt "After mierda party" (= kaki utani buli).
 
A nagyfonok meg dudan is jatszott, alitolag vmi galliciai duda. Nekem tetszett, de magamtol ugyan nem hallgatnam.
Ittunk vmi egetett szeszesitalt is, amiben kaveszemek meg alma uszott. A szaga durva, az ize kicsit jobb, de az utoize igazan ekellemes.
 
Hulyultunk meg este, de hamar elelmosodtam, szoval nem kukorekoltam reggelig.
 
Hat ennyi. Meg van egy napom itt aztan repulok.
 
Ildi

Címkék: tábor spanyolorszag sci sajtonyilatkozat tabor beszamolo

A bejegyzés trackback címe:

https://utilapuhalozat.blog.hu/api/trackback/id/tr761331361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása