SCI tábor élő egyenesben 2.

 2009.08.04. 23:37

Hali!

Na rendben megerkeztem, tenyleg el lehetett igazodni, szinte mindenhol, de kikeveredni a Bajaras repterrol a metroig az nem volt rovid, hiaba mentem jo uton a tablakat kovetve, baromi messze van es ilyen mozgolepcso szeru izeken lehet setalni, amik vizszintesek.
Azon nagyon meglepodtem h csak egy jegyet kell vennema Bajarastol a vonatig, hiaba megyek 2 metroval is, de ketszer is megkerdeztem 2 kulonbozo embertol, es hat nem tudtam mast, mint elhinni (informacios pultok voltak), mert ugyanazt mondtak.

Minden ki van irva, nagyon rendezett a metro, a vonat is, es eddig minden tiszta es szep volt, de nagyon nagy a szarazsag.

A jegykezelo automata elsore nagyon ilyeszto, mert beszippantja a jegyet nagyon gyorsan, es egy tok mas helyen dobja ki, joforman kikapja a kezembol.

A metrok ellenkezo iranyba mennek, mint ahogy varnam.

A metrorol a vonatra konnyu atszallni, mert kvazi a metro a vonatallomas alatt all meg, (szerintem ezek amolyan HEV-szeru vonatok, nem mennek nagy tavolsagra.)

Mar a vonatallomason megismerkedtem egy felig amerikai lannyal, amikor segitseget kertem tole. (a netes info a vaganyokat illetoen annyira nem volt helytallo, h azt mondta, nem is tudja letezik e 10-es vagany)

Az volt a legmeglepobb, h magas szoke haja van es feher bore, de az apukaja spanyol, szoval vegul akkor O is az:)

O vegul leszallt, en mendtem tovabb a vonattal. Az ajtonyito miatt majdnem fennmaradtam, mert hiaba jeleztem, nem nyitotta, csak amikor ujra megnyomtam megallas utan. Szerencsere nem sokat hezitaltam rajta:)

vegul egy egyenes aszfaltuton kellett jonnom az allomastol. A google terkep sokat segitett megtalalni.

Itt most van 2 dan lany (Pigid es Line), 1 cseh lany (Monika) es egy fiu (Matyin), egy francia holgy (Natalie), Egy nemet lany (Krisztina - nem Kriszti! - ezt a becenevet nem is ismeri) egy lengyel lany (Maya) egy katalan fiu Barcelonabol (Visence) es meg egy magyar van meg itt : Ingrid:) 2 olasz srac jott meg volna, de 1 nappal elobb jottek, nem olvastak el (valoszinu az infosheet-et) nem tetszett Nekik a szallas, es elmentek. Ezt azert minimum nem rendes dolognak talalom...
Van meg egy lany Suzanne, de O meg nem jott meg, nem tudom mi van Vele.

Amugy a szallasrol nem volt ugyan reszletesebb info, de szerintem teljesen korrekt, bar kicsit surun vannak az agyak (=fekvohely).

Nagyon izgi az epulet, nehez lenne leirni. A mi reszunknek a WC-ket es az itteni onkentesek szobait leszamitva egy legteru, falak vannak ugyan, de rendes vizszintes teto nincs, a fabol keszult tetot latni, es azt is hallani, ha latogatok jonnek a recepciora - de eddig meg nem voltak. (A WC helyisegek irrealisan nagyok).

Hejj, nem is olyan konnyu roviden irni - persze ismertek, szoval ez nem lesz uj info rolam:)

Este kicsit probalgattuk egymas nevet, Pigidbol majdnem Brigite lett, belolem meg majdnem Hilda, de azert igyekszunk, nem egyedi h ezzel talalkozunk.

Este Rodrigo tartott PPT-s vetitest,amiben elmondta, h mivel foglalkoznak, hogyan kerulnek hozzajuk az allotok, hogyan szerezhetnek seruleseket, mit tegyunk, ha serult madarat talalunk, vagy mit, ha netan vmi sokkal nagyobbat.

(Ez amugy a holnlapjukon is fent van, de ig sokkal erthetobb volt szamomra.)

Ma 8kor keltunk reggeli utan mentunk egy macskaszallitohoz hasonlo ketreckeket kimosni, aztan a rendes madartartasra hasznalatos szoba meretu lakohelyrol a madarakat Biana (itteni lany) segitsegevel kiszedtuk, h kitakarithassuk.

Izgi volt, szegen sasok nagyon meg voltak rettenve kinyitottak a csoruket es meredten neztek. Biana megmutatta a seruleseiket, amik a szarnyaikon voltak, volt olyan madar is, amelyiknek hianyzott az egyik szarnya. meglepoen kicsi serules is eleg ahhoz, h ne tudjanak ujra repulni. 

Ennek a szoba nagysagu "ize"-nek a teteje es 1 oldala halo, a tobbi tegla, vannak benne agak (= a fa egy resze csak itt nincs ekezet meg mindig...), novenyzet max annyi van benn mint mashol, ami nem sok:)

hat a takaritas az nem semmi, habar fizikailag szerintem nem megterhelo, de a teglakrol, agakrol szall a porkaki, ahogy kefevel sikaljuk:) szoval nem ok nelkul fogunk zuhanyozni.

2 csoportban vegeztuk a munkat. a masik csoport teton levo homokot hordta vissza, ha jol tudom, Ingrid pedig a madar kajajat keszitette elo, amik fagyasztott patkanyok voltak. (errol az egyik itteni onkentes lany is meselt, csak O madaras verzioban - vagyis amikor mas madarakat tisztitanak meg a belsosegeiktol)

Megtudtam azt is - szerencse h sokat kerdezoskodom mert ez tok izgi-, hogy a madaraktol elveszik a tojasokat, igy azok meg egyszer tojnak. A masodik adag tojast szinten elveszik es helyukbe az inkubatorban keltetett (elso)csibeket rakjak, amiket aztan a mamajuk etet. (Ezt nem volt egyszeru megerteni, mert Biana angolja gyenge - meg az enyem sem tokeletes -, de szerencsere mindketten meg akartuk erteni egymast,igy vegul csak osszejott.)

vannak itt birkak is, tegnap azon viccelodtunk, h az lesz a feladatunk, h felderitsuk min elnek a birkak (fuvet nem latni sehol, csak lehullott tuleveleket).
Ma lencsevegre kaptam egyet, meglalthatjatok a kepek kozott.

Vannak ismeros dolgok: ikea poharak... meg minden ami csak az lehet, de lattam ordogszekeret is es kaakaat.(aa = 2. betu a magyar abc-ben) (hehe, szóval KÁKÁT - a szerk.)

 

Az emberekrol alig irtam, azt hiszem ez azert van mert lehetetlen minden helyzetkomikumot leirni (meg felesleg is, ahogy a neveben is benne van.) Sokat viccelodunk, nagyon jo a hangulat.

No egyelore ennyi sorry az elgepelesekert igyekeztem javitani, de itt mashol van a z es az y.

u.i.: Most azert tudtam ennyit irni mert szabad program van du, ahogy a h, p du es szo, vas egesz nap szabad.

Ildi

 

 

Címkék: tábor spanyolorszag sci workcamp tabor beszamolo

A bejegyzés trackback címe:

https://utilapuhalozat.blog.hu/api/trackback/id/tr611289458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása