SCI tábor élő egyenesben 3.

 2009.08.05. 10:34

Lattunk egy baglyot, amit epp kezeltek. Amikor levettek a szemerol a kendot, ami azert volt rajta, h minel kevesbe ilyedjen mneg, azonnal alkotott egyet a foldre.

Gyonyoruek kozelrol a madarak kitart szarnyai, amiket amikor csak lehet megmutatnak.

Lefotoztam az allatok kajat is :)

H kozulunk szabadon engedtek madarakat, akik elobb uj, nemzetkozi jelzessel ellatott gyuruket kaptak a regi grefas helyett. Azt mondtak azart van, h eloszor csak grefasat kapnak a madarak, mert csak akkor veszik be a nemzetkozi adatbazisba oket, ha sikerul szabadonengedni oket.

A korhaz utan (ami amugy felig a foldben van es novenyek lesznek a tetejen) megneztunk nehany mestersegesen megvalositott lehetseges feszkelesi helzet. Ezek kivulrol sima vaj szinu epuletek belul pedig romokban levo feszkelesi modokat mutatnak be. A feszkeknek olzan kialakitasuk van, h ki tudjak venni a tojasokat az epuletben levo, a szobat korulolelo folzoso felol (ugz kell elkepzelni az alprajzot, mint1 nagyobb negyzetben 1 kicsi). 

A baglyok elo patkanyokat esznek, de a legtobb allat nem ilyen szerencses.  

 

Este makos guba volt, amit mindenki gyanakodva figyelt. A spanyoloknak izlett, de Nacho (aki az itteni konyhafelelos) rengeteg salatat csinalt, amibol boven mert ,

 szoval volt konkurencia. En nem vagyok oda ezert a kajaert, de hat ha magyar, meg egyszeru...:) Megjott Suzanne, kiderult, h igy volt olcso jarata, h csak 4en jott. A vacsoranal erdeklodott, h biztos vagyok e benne, h tipikus magyar etel, mert naluk Szlovakiaban is van. A cseheknel is van, es a lengyel lany is ismerte. Nem tom... minden esetre a mezes Vilmosnak orultek, es volt egy muki (eleg sokan dolgoznak itt es nem tudom mindenki neveet) megkoszonte a bort. Erre mondtam, h nem en csinaltam, de en paraaztam, h osszetorik e a csomagomban. Mondta, h ezt koszoni meg nekem, h elhoztam.

Monika hinyolta az aszuut. – megertem, az tenyleg finom, node nem hozhattam el mindent, szoval bikaver volt.

Este (aug 4) meg volt erom Picio gepezni tisztalkodas utan, aztan regggelig aludtam. Az biztos, h az alvassal nem lesznek probleemaim.

Ma (aug 5) ismet olyan szoba szeru ketreceket pucoltunk, de ezek a korabbiaknal joval nagyobbak. Allitolag 37 fok van, nekem ez csak akkor tunik fel ha napon vagyok, de arnyekban teljesen oke. Szunyogok nem nagyon vannak.

Ma megtudtam, h a feheer szmotyi a pisi, a zold a kaki a madaraknal – a zoldet nehezebb lesikalni.

Evente egyszer van csak kitakaritva naluk, szoval van mit egz talicskanzi tott, kopet, elszaradt gaz. Kozben persze hulzulunk, Natalie es martin allandoan ugratjak egymast.

Bianarol kiderult h Diana. A tobbi nevnek is utana nezek meeg.

Ebed utan ettunk fagyit, en mandarint kertem, mert eleg uj iz ebben a formaban.

Jo a szine is.

Egyelore ennyi :)

Ildi

 

Címkék: tábor spanyolorszag sci workcamp tabor beszamolo

A bejegyzés trackback címe:

https://utilapuhalozat.blog.hu/api/trackback/id/tr281331348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása